Logotyp
  • Svenska
    Svenska
  • Suomi
    Suomi
Välkommen till Cochlears kundservice portal
  1. Sverige
  2. Nucleus® 6-systemet
  3. Hantering
  • Hantering

    • Går det att ansluta en bilateral Personlig ljudkabel till en Freedom-processor och en CP810- eller CP900-ljudprocessor på samma gång?
    • Surrande bakgrundsljud på CP810 eller CP900
    • När jag sätter i ett audiotillbehör i min CP810 eller CP900 kan jag inte använda telespolen
    • Försämring av mikrofonskydden
    • Vad behöver jag ha om jag vill kunna använda en barnsäker öronkrok med min ljudprocessor?
    • Sprucken anslutning på det laddningsbara batteriet till CP810 och CP900
    • Felmeddelanden, CP810 och CP900 - Fel på spolsladden
    • Felmeddelanden, CP810 och CP900 - Fel, spolen av
    • Felmeddelanden, CP810 och CP900 - Processorn kan inte hittas
    • Felmeddelanden, CP810 och CP900 - spolfel
    • Felmeddelanden, CP810 och CP900 - Allmänt Fel
    • Felmeddelanden, CP810 och CP900 – Processorn är inte ansluten till rätt implantat
    • Felmeddelanden, CP810 och CP900 – Täta varningar för Svagt/Tomt batteri på Remote Assistant
    • Det går inte att starta processor CP810 eller CP900
    • Inget ljud på CP810 eller CP900
    • Ljudet kommer och går eller också går volymen upp och ner på CP810 eller CP900
    • Surrande eller förvrängt ljud från CP810 eller CP900
    • Varför ändras volymen och känsligheten på CP810- och CP900-ljudprocessor av sig själva?
    • Spole till Nucleus 22-implantat
  • Vi hjälper dig gärna

    Om du inte hittar svar på det du söker är du välkommen att höra av dig via vårt kontaktformulär.

    Skicka ett meddelande direkt till Cochlear

> Cochlears globala sekretesspolicy
> Användarvillkor

Copyright © 2016 Cochlear Ltd. All rights reserved